sobota, 25 czerwca 2016

Ulubieńcy kosmetyczni

Cześć wszystkim !



Tak jak już ostatnio wspominałam czas na notkę o moich ulubieńcach kosmetycznych! :)
Zanim zacznę notkę, chciałabym serdecznie podziękować Darii za piękny nagłówek.



Zacznę może od kosmetyków do makijażu


1.Paletka cieni Makeup Revolution Iconic2

Plusy
- dobra pigmentacja
- cena (za swoją paletkę zapłaciłam ok.18 zł a jest tam AŻ 12 cieni)
- piękne kolory
- dobrze utrzymują się na powiece

Minusy
- cienie potrafią się osypywać


2. Kredka w7 king kohl

Plusy
- jednym pociągnięciem uzyskuje się ładną, głęboką czerń
- cena (ok. 3 zł)
- nie odbija się

Minusy
- dostępność, nie widziałam w żadnym sklepie stacjonarnym


3. Balsam do ust eos

Plusy
- wydajność
- ładne i poręczne opakowanie
- dobre nawilżenie ust
- smak (niektóre pomadki/balsamy zostawiają ohydny posmak na ustach)

Minusy
- cena
- dostępność


4. Pomadka Manhattan Perfect Creamy&Care

Plusy
- ładne kolory
- nie uwydatnia suchych skórek
- jeśli schodzi to równomiernie
- dostępność
- zapach

Minusy
-


5. Tusz Maybelline rocket volum express

I tu się zaczynają schodki ..
Niby cały tusz jest ok... intensywny, czarny kolor, ładnie podkreśla rzęsy
ale potrafi też je sklejać i osypywać się pod koniec dania.
Nie wiem za co tak naprawdę lubię ten tusz. Może po prostu z braku laku ?


6. Puder Loreal True Match

Plusy
- dobrze wykańcza makijaż
- ładnie matuje
- nie podkreśla suchych skórek
- dostępność

Minusy
- cena

A skoro już jesteśmy przy serii True Match


Posiadam podkład który również jest moim ulubieńcem.


Nadszedł czas na kolejną "dziedzinę"

Od dłuższego czasu na moich paznokciach nie widnieje nic innego jak żele lub właśnie hybryda.
Jestem wielką fanką Semilaca- mają przeogromny wybór kolorystyczny (nawet po kilka baaaardzo podobnych odcieni danego koloru) .
Od bieli, przez kolory nude po błękity, fiolety, zielenie, brązy wszelkiej mazi i czerń.




To moja (i mojej mamy) "mała" kolekcja lakierów hybrydowych Semilac która niedługo znowu się powiększy ;P
Jeśli chodzi o krycie - nawet biały po 2/3 warstwach jest idealnie biały, bez żadnych "prześwitów" czy smug.


To już chyba ostatni produkt który mogę zaliczyć do moich ulubieńców .
Uwielbiam maskę Kallos BANANA !!!
Dosłownie za wszystko, 
- cena
- wydajność
- działanie
- zapach
- konsystencja 
- opakowanie

i wszystko inne.



Używałyście któryś z tych produktów?
Jeśli tak to jakie macie o nich zdanie, czy także należą do waszych ulubieńców?
A może znacie coś godnego polecenia?

Miłego wieczoru kochani :)



Twój komentarz lub dodanie mnie do obserwowanych jest dla mnie motywacją do dalszego pisania. Za każdy szczerzę dziękuje :)


PS Przepraszam za zdjęcia kiepskiej jakości, niestety mój aparat znowu zawiódł :(





14 komentarzy:

  1. Również używam tego tuszu do rzęs i nie zamieniłabym go na żaden inny bo jest naprawdę świetny :) A co do maski do włosów to jest to chyba najlepszy produkt do włosów jaki tylko miałam, używam jej od około 2 lat i jest to mój must have :) Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda z kallosem zaczęła się w październiku - od tamtej pory również został moim must have! :)

      Usuń
  2. Używam większości z tych kosmetyków. Najbardziej jednak przypadł mi do gustu balsam do ust firmy Eos :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :)
      Jaką wersje "zapachową" polecasz ?

      Usuń
  3. Używam tylko balsamu eos, ale chętnie wypróbuję inne produkty :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto- zwłaszcza maskę do włosów Kallos :)

      Usuń
  4. Na eos mam uczulenie :/ Jednak hybrydy z Semilac ! Tylko One no i może pokusze się o jeszcze inne kolory z innych wymyślnych firm ale jestem oddana tylko Semilac moja kolekcja też tak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jest stylistką :p więc to swoje robi, kolekcja będzie się powiększać <3

      Usuń
  5. Fajne cienie. Mam podobną paletę z NYX'a. Nie miałam niczego co tu opisujesz ale przymierzam się do tych lakierów semilac. Też obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jak za taką cenę i jakość warto kupić te cienie :) To baardzo udana "podróbka" Naked2

      Usuń
  6. Maski kallosa po prostu uwielbiam!
    a lakiery semilaca są niezastąpione! :)
    zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakieś inne warianty próbowałaś? Kusi mnie kupić blueberry ale nie wiem czy efekt też będzie wow jak przy bananowej :)

      Usuń
  7. Używałam tego tuszu i niestety mam takie samo zdanie co ty, nie robi nic specjalnego. Świetna kolekcja!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ani nie pogrubia, ani nie wydłuża, trwałość ma taką sobie :p

      Na pewno zajrzę :)

      Usuń