środa, 22 czerwca 2016

Cześć wszystkim !
Właśnie myślę o czym zrobić dla Was kolejną dłuższą notkę.
Dziś będzie trochę krócej ponieważ jestem meeega zmęczona.
Zdradzę Wam, że mam w planach w najbliższym czasie zrobić kilka recenzji produktów, napisać coś o moich ulubieńcach i bublach kosmetycznych. Nie chcę żeby na blogu były same posty dotyczące wczesnego macierzyństwa bo wiem, że nie każdego to interesuje - choć ja uważam, że taki temat warto poruszać bo może on w jakiś tam sposób pomóc dziewczynom które są w podobnej sytuacji. 


Tymczasem zbieram się do spania i mam nadzieje,
że przyśni mi się jakaś ciekawa inspiracja na jutrzejszą,
dłuższą notkę dla Was :D

Dobranoc


Twój komentarz lub dodanie 
mnie do obserwowanych jest dla mnie motywacją do dalszego pisania. Za każdy szczerzę dziękuje :)





9 komentarzy:

  1. Czekam na ulubieńców! :) /http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo się pojawią :)
      Wchodź na bloga i bądź na bieżąco :*

      Usuń
  2. Ja również jestem zdania, że dziewczyny w sytuacji jak my, czyli młode mamy powinny pisać otwarcie o sobie i dzidziusiu by pokazać innym ze warto i dajemy rade, a nie siedzieć w ukryciu jakbyśmy popelnily zbrodnie !
    socallmemombaby.blogspot.com
    Również obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to !
      Powiem Ci, że jak tak czytam co się dzieje to niektóre DOROSŁE kobiety są bardziej "głupie" i nieodpowiedzialne niż młode matki.. Rok temu w moim mieście kobieta zakopała noworodka, dopiero w tym roku wyszło, że coś takiego miało miejsce.. Porażka.. ale i tak my- młode matki jesteśmy "te najgorsze"

      Usuń
  3. Ja również jestem zdania, że dziewczyny w sytuacji jak my, czyli młode mamy powinny pisać otwarcie o sobie i dzidziusiu by pokazać innym ze warto i dajemy rade, a nie siedzieć w ukryciu jakbyśmy popelnily zbrodnie !
    socallmemombaby.blogspot.com
    Również obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ulubieńców:) świetny blog, pozdrawiam http://spadajtaato96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka o ulubieńcach jest w trakcie tworzenia :)
      Prawdopodobnie dziś się pojawi

      Usuń
  5. Przeczytaałam Wszystkie posty. Urozmaicaj swojego bloga- to Twój pamiętnik, rób co chcesz. Ja na pewno będę obserwować go i chętnie przeczytam Wszystkie, przecież my mamy też używamy kosmetyków :).
    Podziwiam Cię, że w tak młodym wieku zdecydowałaś się na dzidzi.I podziwiam Twoją mamę że Cię wspiera: bądź jej wdzięczna każdego dnia! :). Z małą duszyczką na ramieniu poradzisz sobie bez problemu, będziecie razem szli przez Świat, który stoi przed Tobą otworem!. Ja mam 21 lat. Oczekuje pod serduszkiem małej córki. Sama się boję, jak to będzie chociaż jest między nami pare lat różnicy. Nie ma odpowiedniego wieku na ciąże. Wkurza mnie, gdy ktoś ocenia nas pochopnie. W ogóle jak ludzie oceniają wszystkich dookoła, wcale nic nie wiedząc. To co przeszłaś w szpitalu przechodzi ludzkie pojęcie, ale się nie przejmuj- było minęło. Tam pracują ludzie, którzy wcale nie ''grzeszyli'' w wieku 16 lat, od zawsze są mądrzy i poukładani (ironia) :)).
    Chcę więcej postów, zdecydowanie, i dłuższych :). Kochana trzymaj się mocno. Buziaki dla Twojej rodzinki. I prowadź bloga i nie poddawaj się!
    http://blog-aleksandry.blogspot.com/ HASŁO NA BLOGA : sobota .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miły komentarz :)
      Fakt faktem - młode mamy zawsze są określane jako te "gorsze" choć większość artykułów dotyczących np.dzieciobójstwa tyczy się już tych dorosłych kobiet. Pełnoletni nie zawsze znaczy dorosły a co za tym idzie bardziej odpowiedzialny. Cieszę się, że rodzice mnie wspierają bo inaczej na pewno nie dałabym rady, już nawet nie chodzi o wsparcie finansowe ale "psychiczne" - to naprawdę dużo daje bo tylko na nich i na najbliższą rodzinę tak naprawdę mogę liczyć.
      Blog na pewno będzie się z czasem rozwijał, będą tu poruszane i tematy związane z macierzyństwem jak i te kosmetyczne.. a może i nawet jakieś haule?
      Jeszcze raz dziękuje i życzę szybkiego rozwiązania :*

      Usuń