piątek, 24 czerwca 2016

BlogoSfera- Canpol babies


Cześć wszystkim !


Tak jak już ostatnio pisałam na blogu (najprawdopodobniej dziś) pojawi się notka o moich ulubieńcach kosmetycznych :)


Chciałabym Wam powiedzieć o Blogosferze- Canpol Babies 

Jak piszę sam producent
"Blogosfera to miejsce, w którym otrzymujecie produkty do testowania lub organizacji konkursów na swoich blogach."


Wydaje mi się to bardzo fajnym pomysłem, zwłaszcza, że mam małe dziecko a Canpol ma naprawdę dobre produkty (mam m.in ich matę edukacyjną) w przystępnej cenie.
Myślę, że zgłoszę się do tego "programu" bo przecież kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
A nóż widelec się uda.
Zapraszam wszystkie blogerki do BlogoSfery gdzie oprócz produktów do testowania możecie również zdobyć zestawy nagród do wykorzystania w swoich rozdaniach/konkursach.


http://canpolbabies.com/pl/blogosfera

Twój komentarz lub dodanie mnie do obserwowanych jest dla mnie motywacją do dalszego pisania. Za każdy szczerzę dziękuje :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny informujący post
    Chętnie wejdę i zobaczę co i jak
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o tym nie słyszałam, na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Ja ostatnio natrafiłam przypadkiem ale jak to mówią - raz kozie śmierć :p

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tym wcześniej.

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ! Jeśli chcesz- zaobserwuj mnie. Na pewno do Ciebie wpadnę :)

      Usuń
  4. Ciekawie. Powodzenia w tej akcji :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie !
      Również możesz spróbować :)

      Usuń