środa, 29 czerwca 2016

Buble kosmetyczne

Cześć wszystkim !


Przepraszam, że ostatnio mnie tu tak mało ale spędzam wakacje z koleżanką której nie widziałam aż rok! 


Skoro byli już ulubieńcy kosmetyczni czas na buble kosmetyczne- czyli to, co się u mnie nie sprawdziło. Nie mam już tych produktów w domu dlatego zdjęcia będą z internetu, zawsze jak coś nie sprawdza się u mnie oddaje siostrom a jeśli im też nie podejdzie to albo stoi bo "od bidy użyję" albo ląduje w koszu. Ok, zaczynamy !


1. Maska do włosów Al Latte



Jest to produkt, na którym bardzo bardzo bardzo się zawiodłam. Często widziałam go na YouTube i blogach w ulubieńcach kosmetycznych, po dobrych opiniach m.in tam i na wizażu zamówiłam tą maskę. Kiedy kurier przyjechał z paczuszką już nie mogłam się doczekać aż w końcu ją wypróbuje. Miał być efekt WOOOOW a co było ?
Po jednym użyciu (nałożyłam maskę na 5 minut) moje włosy były... SIANEM.
To okropne, miałam już tak ładne, odżywione włosy a ta maska wszystko zepsuła :(

Wiedziałam, że ma proteiny mleczne i nie wolno z nią przesadzać dlatego poszła w kąt i za kilka dni była powtórka, myślałam że może akurat zadziała lepiej... ale było jeszcze gorzej. Od tamtej pory unikam protein w jakiejkolwiek postaci (w szamponach, odżywkach czy maskach) jak ognia. Nigdy więcej !


2. Upiększający BB krem 5w1 do cery normalnej





Kolejny bubel.. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do podkładów/fluidów itp. Szukałam czegoś lekkiego, czegoś co nie zapcha porów, da naturalny efekt i będzie dobrze służył mojej skórze- tak właśnie trafiłam na krem BB Garnier.
Nigdy więcej... Przez kilka pierwszych aplikacji byłam zachwycona, nie tylko efektem jaki dale ale także łatwością aplikacji (rozsmarowywałam go jak krem). Buzia była promienna, nie czułam że mam jakikolwiek makijaż, zapach kremu też mi odpowiadał, myślałam że będzie pięknie a tu... Niespodzianka! Stan mojej skóry zaczął się masakrycznie pogarszać, miałam coraz więcej krost na twarzy, skóra zaczęła się przetłuszczać, później była sucha a krem pokazywał każdą suchą skórkę.
Tak skończyła się moja przygoda z BB, kupiłam wtedy podkład o którym pisałam w ulubieńcach kosmetycznych... problemy skórne zniknęły od razu.


3.Ziaja bloker








Następnym bubelkiem jest bloker z Ziaji.
Niby działa jak ma, ale poparzone pachy... To chyba jakiś efekt uboczny.. Używałam kiedyś silniejszych blokerów, dużo droższych kupowanych w aptece i nie parzyły tak pach jak ten.
Stosowałam tak jak piszę na opakowaniu, efekt krótkotrwały, jednak wolę klasyczny antyperspirant, aczkolwiek jak na swoją cenę jest całkiem ok.



4.Odżywka do paznokci 5w1 miss sporty





Zanim zaczęłam moją przygodę z przedłużaniem paznokci baaaardzo chciałam mieć piękne, długie i SWOJE paznokcie. Kupowałam różne olejki, odżywki, witaminy itd. Niestety po tej odżywce moje paznokcie były jeszcze gorsze. Zaczęły się rozdwajać, łamać. To było straszne, odstawiłam wszystko i kiedy paznokcie wróciły do normy przedłużyłam je.


To na pewno nie wszystkie buble jakie miałam, aczkolwiek przez brak opakowań w domu ciężko mi je sobie wszystkie przypomnieć.
A Wy? Stosowałyście już któryś z tych kosmetyków? Jakie są Wasze opinie na ich temat? Podzielcie się w komentarzach swoimi bublami.


Iiii...jeszcze jedna wiadomość!
Ostatnio na TRND można było zgłosić się do projektu Pampers.
Wczoraj otrzymałam email, że dostałam się do niego ! Nawet nie wiecie jak się cieszę :D
To będzie moja pierwsza kampania ambasadorska!


Twój komentarz lub dodanie mnie do obserwowanych jest dla mnie motywacją do dalszego pisania. Za każdy szczerzę dziękuje :)


4 komentarze:

  1. ja miałam absoltunie wszystkie maski i szampony z kallosa- kocham je. Każda jest warta uwagi, każda pozytywnie wpłynęla na moje włosy- ta all latte była moją pierwszą. Nie była zła, ale w porównaniu z innymi jej działanie było najsłabsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Al latte nie jest maską Kallosa choć nawet w niektórych drogeriach internetowych tak piszę. Kallos wypuścił podobną maskę i chyba nawet ma podobną nazwę :)

      Usuń
  2. Co do odżywki z Miss Sporty to prawda w sumie żadny produkt z tej firmy nie pasuje mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy okazji prosze o kliki :)
      http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

      Usuń