poniedziałek, 20 czerwca 2016

I


Cześć wszystkim !!


Długo myślałam nad tym czy zabrać się do pisania tego bloga,

wiele myśli na "TAK"..
ale wiele też na "NIE".
No cóż, po prawie siedemnastu miesiącach w końcu się zdecydowałam i tak oto jestem :)

Nazywam się Wiktoria.
W tym roku zaczęłam naukę w liceum ogólnokształcącym, nie w dziennym lecz zaocznym gdyż jestem.. jestem mamą :)
Mój synek któremu dałam imię Gniewko Rafał 29 skończy siedemnasty miesiąc swojego życia.
Przyszedł na świat 29.01.2015 roku przez CC.
Ważył wtedy 3570g i mierzył sobie 55cm.
Ahh.. kiedy to było, teraz ma już 90cm i waży lekko ponad 11kg
Ale póki co dosyć o mnie.


Notki na bloga będę dodawać w miarę możliwości jak najczęściej.
Myślę, że z dnia na dzień, tygodnia na tydzień, miesiąca na miesiąc będzie nas coraz więcej, chciałabym wymienić się doświadczeniami z innymi mamami oraz doradzić innym młodym mamą.


Myślę, że to tyle jeśli chodzi o notkę powitalną :)



Twój komentarz lub dodanie

mnie do obserwowanych jest
 dla mnie motywacją do 
dalszego pisania. 
Za każdy szczerzę dziękuje :)

1 komentarz:

  1. Bardzo dobrze, że założyłaś własnego bloga. Początki są trudne ale na pewno znajdziesz grono obserwatorów, którzy docenią to co robisz ;-) Pozdrawiam i z "czystej ciekawości" będę zaglądała w miarę regularnie ;-)

    OdpowiedzUsuń